Creatief Kaarten Maken

zondag 30 oktober 2011

For ever Friends







Hallo dames, na een hele lange tijd van niets, nu maar gelijk een hele serie "for ever friends".
Alsmaar problemen om op de site te kunnen komen, hopelijk is het nu weer opgelost....

Het kaarten materiaal is allemaal bij Doe@ding ooit gekocht..

Eerst ook een compliment  voor Marloes, zij heeft voor mij, mijn cuttlebug probleem opgelost, deze had er niet zoveel zin meer in, Marloes heeft  deze terug gestuurd en ervoor gezorgd, dat ik met wat bijbetaling nu de trotste bezitter van de vagebond bent, SUPER BEDANKT MARLOES!!!.



De for ever friends kijken graag naar buiten, wie daar aankomt met een kadootje en bloemen...
Onder het venster had ik een plantenbak gemaakt, met wat bloemen uiteraard, deze verwelken nooit...






Deze for ever friends heb ik gemaakt voor iemand, die met pensioen is gegaan.
Lekker lui in de fauteuil, kopje koffie erbij en ik denk dat het dan wel goed komt....
geniet er maar van.
    Ik heb hier alleen de retro pons gebruikt, het plaatje is aan de binnenzijde van de kaart geplakt,
          de voorzijde is uit gesneden met de nestabiltes rond.





Deze vond ik ook wel erg leuk, voor iemand die zijn rijbewijs net heeft gehaald of gek op oldtimers is, allebij de kaarten zijn simpel gehouden omdat de for ever friends op zich al zo leuk zijn, de retro pons heb ik hier ook gebruikt, om er een beetje stoere look aan te geven.


Dames,  graag tot horens en ook veel knutsel plezier,
groetjes, Anja...

1 opmerking:

  1. Hej Anja,

    Wat heerlijk al je beren, ben er toch zo gek op joh.....Mooi blog heb je, genoten hoor.

    Wens je heerlijke sfeerdagen en zie je vast weer in 2012...

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen